Πότε παίρνουμε βαθμούς 2022;

Πότε παίρνουν βαθμούς οι μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας;

Τέλος του Ιανουαρίου 2022 με αρχές του Φλεβάρη όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας θα παραδώσουν στους μαθητές τις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών όλων των τάξεων των Γυμνασίων και Λυκείων του Α τετραμήνου.

Το Α τετράμηνο έληξε στις 20 Ιανουαρίου, οπότε όλοι καθηγητές θα πρέπει να καταχωρήσουν τις βαθμολογίες των μαθητών τους.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Συναγερμός για φωτιά τώρα στην Βόρεια Εύβοια

Εύβοια: Έφυγε ένας άνθρωπος που άφησε το δικό του φως σε όλους

Εκοιμήθη εν Κυρίω ο πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Δεληγιάννης – 56 χρόνια εφημέριος στην Ιστιαία

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ