Χαλκίδα: Δύο γυναίκες έχασαν την ζωή τους εξαιτίας του κορονοϊού

Δύο γυναίκες έχασαν την ζωή τους ύστερα από σκληρή μάχη που έδωσαν στο νοσοκομείο της Χαλκίδας με τον κορονοϊό.

Πρόκειται για ηλικιωμένες γυναίκες που νοσηλεύονταν τις τελευταίες ημέρες στο νοσοκομείο της πόλης και είχαν υποκείμενα νοσήματα.

Δυστυχώς δεν κατάφεραν να κρατηθούν στην ζωή.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Ξέρεις τι βάζεις στο τραπέζι σου; Στα My market ξέρεις.

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2026

Χαλκίδα: Κάτι περίεργο συμβαίνει και τρομάζει τους οδηγούς

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ