Τι θα γίνει στους εμπορικούς δρόμους στη Χαλκίδα; Ποια απόφαση θα φέρει αλλαγές;

εμπορικουσ δρομουσ, χαλκιδα, αλλαγεσ

Είναι κάτι που απασχολεί όχι μόνο τον εμπορικό κόσμο στη Χαλκίδα αλλά και τους πολίτες.

Η κατάσταση αυτή θα συζητηθεί και θα παρθούν αποφάσεις για τους εμπορικούς δρόμους στη Χαλκίδα. Μάλιστα ανάλογα και την απόφαση θα έρθουν και αλλαγές.

Δεν υπάρχει ακόμα πληροφόρηση για το τι πρόκειται να γίνει αλλά το θέμα θα τεθεί επί τάπητος.

Είναι ένα από τα θέματα της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης του εμπορικού και βιομηχανικού συλλόγου Χαλκίδας. Μια συνέλευση στην οποία θα βρίσκεται και η δήμαρχος της πόλης.

Ένα από τα θέματα που θα συζητηθούν είναι και ο καθορισμός πλαισίου κυκλοφορίας επί των κεντρικών εμπορικών δρόμων στη Χαλκίδα, ηλεκτρικών πατινιών και οχημάτων διανομέων προϊόντων και αντικειμένων, δηλαδή των delivery.

Είναι από τα θέματα που απασχολούν τον εμπορικό κόσμο με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμού ανήλικου στην Αβάντων.

Για όσους δεν θυμούνται την υπόθεση, ήταν λίγο πριν το Πάσχα όταν ανήλικο παιδί παρασύρθηκε από ηλεκτρικό πατίνι και χρειάστηκε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο της πρωτεύουσας μιας και είχε τραυματιστεί σοβαρά στο πρόσωπο.

Τι ισχύει στην Ελλάδα για τα ηλεκτρικά πατίνια;

Στην Ελλάδα η χρήση κράνους είναι υποχρεωτική βάσει του ελληνικού Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Το όριο ηλικίας στην Ελλάδα για τα ηλεκτρικά πατίνια έχει τεθεί στα 15 έτη για όσα αναπτύσσουν ταχύτητα απο 6 χλμ./ώρα έως και 25 χλμ./ώρα και στα 12 έτη, με τελική ταχύτητα 6 χλμ./ώρα.

Το τι θα γίνει στους εμπορικούς δρόμους στη Χαλκίδα και τι αλλαγές θα έρθουν, θα γνωρίζουμε μετά τις 3 Μάη όπου είναι προγραμματισμένη η γενική συνέλευση του εμπορικού συλλόγου.

Εύβοια νέα σήμερα

Εύβοια: Πήγαν για βόλτα και έμειναν άφωνοι

Εύβοια: Το άγνωστο στοιχειωμένο μέρος με τα ανεξήγητα φαινόμενα

Εύβοια: Το μυστήριο της άδειας παλιάς γέφυρας στη Χαλκίδα

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News  για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε τα τελευταία νέα από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianewsτου Γιώργου Κουτσελίνη.