Μεγαλώνει η λίστα των θυμάτων του κορονοϊού

Μεγαλώνει η λίστα των θυμάτων του κορονοϊού στην Εύβοια. Δύο ακόμη συνάνθρωποι μας έχασαν τη μάχη και άφησαν την τελευταία τους πνοή στο Νοσοκομείο Χαλκίδας όπου νοσηλεύονταν.

Πρόκειται για έναν ηλικιωμένο από τη Χαλκίδα που νοσηλευόταν για έναν μήνα στην κλινική covid και για έναν 55χρονο που αντιμετώπιζε σοβαρά υποκείμενα νοσήματα.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Σοβαρό τροχαίο τώρα έξω από τη Χαλκίδα

Αλλάζει η Παλαιά Γέφυρα στη Χαλκίδα –Ξεκινά σημαντικό έργο

Χαλκίδα: Αυτοκίνητο έπεσε σε κατάστημα

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ