Επίσκεψη εργασίας στη Δήμαρχο Χαλκιδέων Έλενα Βάκα πραγματοποίησε χθες, Τρίτη 18 Μαρτίου 2025, η ομάδα του Ομίλου Επιχειρηματικότητας του 1ου Πρότυπου Λυκείου Χαλκίδας, κατά την οποία παρουσίασε μια πρωτοποριακή ιδέα, για την μείωση και ορθή αξιοποίηση των απορριμμάτων, με οικονομικά κίνητρα για τους πολίτες.
Η πρωτοβουλία «Βιο-ενεργείν», που παρουσίασαν οι μαθητές, προτείνει τη δημιουργία σταθμών απόρριψης των απορριμμάτων, όπου οι πολίτες θα απορρίπτουν ανακυκλώσιμα υλικά, βιομάζα, χρησιμοποιημένο λάδι, υπολείμματα φαγητού και καφέ, φυτικά απόβλητα και απόβλητα ξύλου, τα οποία στη συνέχεια θα υποβάλλονται σε επεξεργασία και θα προσφέρονται εκ νέου στους πολίτες, με άλλες μορφές.
Η Δήμαρχος έδωσε συγχαρητήρια στους μαθητές για την εξαιρετική ιδέα και τους ενημέρωσε σχετικά με την κατασκευή Μονάδας Ανάκτησης και Ανακύκλωσης (Μ.Α.Α.) στο Π.Ε.Ι Δοκού Χαλκίδας, την οποία προωθεί ως λύση στη διαχείριση των απορριμμάτων ο Δήμος Χαλκιδέων σε συνεργασία με τον Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (Φ.Ο.Δ.Σ.Α) Στερεάς Ελλάδας και η οποία θα εξασφαλίζει ακριβώς τα αποτελέσματα της πρότασης που παρουσίασαν οι μαθητές.
Επίσης, τόνισε ότι η φιλοσοφία και στρατηγική του Δήμου είναι η προώθηση της κυκλικής οικονομίας, της ανάκτησης απορριμμάτων και η προστασία του περιβάλλοντος και σύμφωνα με αυτή, ήδη έχουν εγκατασταθεί τα 13 Πολυκέντρα Ανακύκλωσης σε διάφορα σημεία του Δήμου, το επόμενο χρονικό διάστημα θα δημιουργηθούν οι 7 Γωνιές Ανακύκλωσης κυρίως έξω από σχολεία και θα υποβληθεί πρόταση στο ΕΣΠΑ της Περιφέρειας για τη Δημιουργία Πράσινου Σημείου.
Στο τέλος της επίσκεψης, τα παιδιά προσέφεραν στη Δήμαρχο δώρα και την ευχαρίστησαν για τη συνάντηση.
Περισσότερα νέα από την Εύβοια
Σοβαρό τροχαίο τώρα έξω από τη Χαλκίδα
Αλλάζει η Παλαιά Γέφυρα στη Χαλκίδα –Ξεκινά σημαντικό έργο
Χαλκίδα: Αυτοκίνητο έπεσε σε κατάστημα
Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.
Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

Ο Γιώργος Κουτσελίνης είναι ένας έμπειρος και καταξιωμένος δημοσιογράφος, του οποίου η επαγγελματική διαδρομή συνδυάζει τη βαθιά γνώση της τοπικής κοινωνίας με την εμπειρία στα μεγαλύτερα μέσα ενημέρωσης της χώρας.
Με καταγωγή από την Κύμη, όπου και αποφοίτησε από το Λύκειο το 1997, έθεσε από νωρίς τις διεθνείς ακαδημαϊκές βάσεις για την καριέρα του. Σπούδασε δημοσιογραφία στο αναγνωρισμένο Πανεπιστήμιο του Paisley στη Σκωτία, από όπου αποφοίτησε το 2003, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις και μια σύγχρονη οπτική για τον χώρο της ενημέρωσης.
Μετά την ολοκλήρωση των στρατιωτικών του υποχρεώσεων, αφοσιώθηκε στο πάθος του για τη δημοσιογραφία. Για μία ολόκληρη δεκαετία (2009-2019), υπήρξε η φωνή και η εικόνα της Εύβοιας για έναν από τους κορυφαίους τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας, τον ALPHA, καλύπτοντας με συνέπεια και αξιοπιστία όλα τα μεγάλα γεγονότα της περιοχής.
Η πορεία του συνεχίστηκε με σημαντικές συνεργασίες σε πανελλαδικό επίπεδο, με πιο πρόσφατη αυτή στην επιτυχημένη ενημερωτική εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.
Παράλληλα, ο Γιώργος Κουτσελίνης έχει κατακτήσει και τον κόσμο του ραδιοφώνου. Σήμερα, βρίσκεται καθημερινά στο τιμόνι της πρωινής ζώνης του Live FM, από τις 10:00 έως τις 13:00, όπου με τον δυναμικό του λόγο, το χιούμορ και την καίρια ανάλυση της επικαιρότητας, έχει χτίσει μια ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης με το ακροατήριό του.
Ο ιστότοπος, υπό τη διεύθυνση του δημοσιογράφου Γιώργου Κουτσελίνη, καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, όπως τοπικά νέα, κοινωνικά ζητήματα και έκτακτα περιστατικά.
Παρέχει κατηγορίες όπως “Βόρεια Εύβοια” και “Νότια Εύβοια” για στοχευμένη ενημέρωση, καθώς και ενότητες για τα τελευταία νέα και ρεπορτάζ από την περιοχή.

