Ένα πλάσμα εμφανίστηκε έξω από το Δημαρχείο της πόλης.
Παρόλο που ήταν χειμώνας, έκανε την εμφάνιση του στο συγκεκριμένο σημείο. Την φωτογραφία είδαμε στο facebook.
Δεν ενόχλησε κανέναν και εξαφανίστηκε χωρίς να πειράξει κάποιον. Μπορεί να είναι τρομακτικό στην όψη του αλλά είναι άκακο αν δεν απειληθεί.
Πρόκειται για ένα φίδι που εμφανίστηκε έξω από το Δημαρχείο της Κύμης.
Δείτε φωτογραφία
Περισσότερα νέα από την Εύβοια
Ξεκινούν έλεγχοι και πρόστιμα στην Εύβοια: Ποιους αφορά
Συναγερμός για μεγάλη φωτιά στην Νότια Εύβοια, καίγεται δάσος
Εύβοια: Θλίψη για 64χρονο που έφυγε από την ζωή
Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.
Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

