Θρήνος: Αυτοκτόνησαν δύο άντρες στην Νότια Εύβοια

Θλίψη στον Δήμο Ερέτριας. Ένας 63χρονος άνδρας βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του στην Ερέτρια. Δυστυχώς έβαλε τέλος στην ζωή του αυτοκτονώντας με όπλο.

Οι δυσάρεστες ειδήσεις δεν σταματούν εδώ μιας και ακόμα ένας άντρας έβαλε τέλος στην ζωή τους σε περιοχή έξω από την Αμάρυνθο. Ο αυτόχειρας κρεμάστηκε σε δέντρο.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Θλίψη σε χωριό της Εύβοιας για αγαπημένο τους συγχωριανό τους

Η παραλία με τα «κουφέτα» στην Εύβοια που δεν μοιάζει με καμία άλλη

Ώρες αγωνίας για 35χρονο να μεταφερθεί στο νοσοκομείο της Κύμης

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ