Ερέτρια: Το κουτάκι τους έφερε μπελάδες

Ήταν μέσα στο αυτοκίνητο, όταν τους σταμάτησαν για έλεγχο οι αστυνομικοί.

Τελικά λίγα λεπτά μετά, συνελήφθησαν, χθες (19-05-2021) το βράδυ στην Ερέτρια, από αστυνομικούςδύο κάτοικοι της περιοχής για κατοχή ναρκωτικών.

Ειδικότερα, μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που επέβαιναν, βρέθηκαν στην κατοχή τους και κατασχέθηκαν ένα μεταλλικό κυτίο και μία νάιλον συσκευασία, που περιείχαν μικροποσότητες ακατέργαστης κάνναβης.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Θλίψη σε χωριό της Εύβοιας για αγαπημένο τους συγχωριανό τους

Η παραλία με τα «κουφέτα» στην Εύβοια που δεν μοιάζει με καμία άλλη

Ώρες αγωνίας για 35χρονο να μεταφερθεί στο νοσοκομείο της Κύμης

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ