
Προσωρινά έχει οριστεί διοικητής για το νοσοκομείο Καρύστου.
Αυτό αποκάλυψε ο υπουργός Υγείας στη βουλευτή του Νομού Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη κατά τη συνάντηση που είχαν την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου.
Συγκεκριμένα, στη διάρκεια της συνάντησης έγινε συζήτηση για το Νοσοκομείο Καρύστου, ο κ. Χρυσοχοΐδης εξήγησε ότι έχει οριστεί πρόσωπο για τη θέση του διοικητή, έτσι ώστε να καλυφθεί αυτή προσωρινά, μέχρι να ολοκληρωθεί η πρόσληψη μόνιμου διοικητή από το 2024.
Η πρόσληψη θα γίνει με αξιοκρατικά κριτήρια όπως προβλέπει η νέα διαδικασία.
Περισσότερα νέα από την Εύβοια
121 χιλιόμετρα νέων πεζοπορικών διαδρομών δημιουργεί ο Δήμος Ακτίου – Βόνιτσας
ΚΟΜΒΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μέσης Εκπαίδευσης
Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.
Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

