Τρεις μέρες χωρίς νερό έμεινε ο Οξύλιθος – Επιστολή κατοίκων για να βελτιωθεί το δίκτυο!

Χωρίς νερό για τρεις ημέρες, έμεινε χωρίο της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Κύμης – Αλιβερίου.

Όπως ανέφερε ο Σύλλογος Απανταχού Οξυλιθιωτών “Ο Ευαγγελισμός”, το χωρίο τους, ο Οξύλιθος, είναι 3 μέρες (7 Νοεμβρίου, 8 Νοεμβρίου και 9 Νοεμβρίου) με ούτε μια σταγόνα νερό.

Ακόμα δήλωσαν πως δεν έχουν λάβει καμία απάντηση από τις αρμόδιες αρχές για το πρόβλημα που βιώνουν εδώ και αρκετά χρόνια και που πρέπει να λυθεί.

Ζητούν ότι και παλαιότερα, αλλαγή σταδιακή των σωληνώσεων και μόνιμο προσωπικό στον Οξύλιθο για την επίβλεψη του δικτύου.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Νέο διοικητικό συμβούλιο Α.Ο.ΧΑΛΚΙΣ

Αχλάδι Εύβοιας: Η κρυφή παραλία κοντά στη Χαλκίδα

«Έπεσαν» Facebook και Instagram – Τι συμβαίνει και πότε θα αποκατασταθούν

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ