
Το ετήσιο συνέδριο της Στοματολογικής Εταιρείας Ελλάδος πραγματοποιείται φέτος στην Ερέτρια.
Για 59η φορά και όπως πάντα επιφυλάσσει στους συμμετέχοντές του άρτια επιστημονική κατάρτιση μέσα από ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα, με σημαντικούς στον τομέα τους ομιλητές.
Το 59ο συνέδριο γίνεται σε συνεργασία με τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Ευβοίας, στην Ερέτρια στις 29-30 Σεπτεμβρίου 2023.
Κύριο θέμα του συνεδρίου είναι «Ψηφιακές τεχνολογίες στην Οδοντιατρική πράξη», ενώ περιλαμβάνονται επίσης εισηγήσεις, στρογγυλά τραπέζια, master class, πρακτικά σεμινάρια και κλινικά θέματα, τα οποία οι οδοντίατροι βλέπουν στην πράξη.
Περισσότερα νέα από την Εύβοια
Daikin Perfera: Όταν η τεχνολογία μετατρέπει τον αέρα σε εμπειρία
Η METRO στηρίζει για 4η χρονιά τους εργαζομένους της στην επιθυμία τους να γίνουν γονείς
Ευρωπαϊκές Συνεργασίες με Θετικό Αποτύπωμα για το 6ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας
Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.
Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

