Στάση εργασίας θα κάνουν οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο της Χαλκίδας

Σε νέα στάση εργασίας προχωράει ο Σύλλογος Εργαζομένων στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας, σήμερα, Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι.

Σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος τονίζει ότι υπάρχουν τεράστια κενά, που προϋπήρχαν της έναρξης της πανδημίας, αλλά δημιουργήθηκαν κι άλλα με τις αναστολές των υγειονομικών.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Αλλάζει η Παλαιά Γέφυρα στη Χαλκίδα –Ξεκινά σημαντικό έργο

Χαλκίδα: Αυτοκίνητο έπεσε σε κατάστημα

Συναγερμός στη Χαλκίδα: Χτυπούν κουδούνια και μπαίνουν σε πολυκατοικίες

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ