Πότε παίρνουν βαθμούς οι μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας;
Τέλος του Ιανουαρίου 2022 με αρχές του Φλεβάρη όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας θα παραδώσουν στους μαθητές τις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών όλων των τάξεων των Γυμνασίων και Λυκείων του Α τετραμήνου.
Το Α τετράμηνο έληξε στις 20 Ιανουαρίου, οπότε όλοι καθηγητές θα πρέπει να καταχωρήσουν τις βαθμολογίες των μαθητών τους.
Περισσότερα νέα από την Εύβοια
Συναγερμός στην Ιστιαία: Πρόλαβε τα χειρότερα η πυροσβεστική
Η εικόνα από την Εύβοια που δεν ξέχασε κανείς: Το «θηρίο» των ρηχών νερών
Εύβοια: Έφυγε από την ζωή γνωστός έμπορος
Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.
Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

