Και τρίτο μικροβιολόγο απέκτησε το νοσοκομείο Καρύστου

Ανέλαβε Υπηρεσία στο Νοσοκομείο Καρύστου και τρίτος μικροβιολόγος ο οποίος είναι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Πατρών και έχει κατά σειρά εργαστεί στο Γ.Ν. Αθηνών «Λαϊκό» και στο Γ.Ν.-Κ.Υ. Ικαρίας.

Σε ανακοίνωση του Διοικητή του Νοσοκομείου τονίζεται ότι:

« Η παρουσία τρίτου μόνιμου Μικροβιολόγου, για πρώτη φορά στο Νοσοκομείο Καρύστου, θα ενισχύσει την εφημεριακή του κάλυψη, θα αναβαθμίσει τη λειτουργία του εργαστηρίου και θα συνδράμει στην εισαγωγή νέων εργαστηριακών εξετάσεων.»


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Θλίψη σε χωριό της Εύβοιας για συγχωριανό τους

Η παραλία με τα «κουφέτα» στην Εύβοια που δεν μοιάζει με καμία άλλη

Ώρες αγωνίας για 35χρονο να μεταφερθεί στο νοσοκομείο της Κύμης

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ