Έπεσε αυτοκίνητο στη θάλασσα στο λιμάνι της Κύμης…
Ο 71χρονος οδηγός ήταν και μοναδικός επιβαίνοντας του οχήματος, και βγήκε έξω με τη συνδρομή περαστικού.
Αυτοκίνητο έπεσε το απόγευμα της Δευτέρας στη θάλασσα στο λιμάνι της Κύμης. Άμεσα στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής μετέβησαν στο σημείο. Ο 71χρονος οδηγός και μοναδικός επιβαίνοντας του οχήματος, είχε εξέλθει από το όχημα μόνος του και με τη συνδρομή ιδιώτη ανασύρθηκε στον λιμένα. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε με ιδιωτικό μέσο στο Γενικό Νοσοκομείο – Κέντρο Υγείας Κύμης για την παροχή των πρώτων βοηθειών.
Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ το εν λόγω όχημα ανελκύστηκε με γερανοφόρο όχημα.
Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Κύμης.
Περισσότερα νέα από την Εύβοια
Ξεκινούν έλεγχοι και πρόστιμα στην Εύβοια: Ποιους αφορά
Συναγερμός για μεγάλη φωτιά στην Νότια Εύβοια, καίγεται δάσος
Εύβοια: Θλίψη για 64χρονο που έφυγε από την ζωή
Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.
Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

