Έπεσε το πρώτο πρόστιμο σε κατάστημα!

Συνεχίζονται οι έλεγχοι της αστυνομίας για τα νέα μέτρα που ισχύουν.

Στη Στερεά Ελλάδα συνελήφθη ιδιοκτήτης καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος, του επιβλήθηκε πρόστιμο 5000 ευρώ, καθώς και 15ήμερη αναστολής λειτουργίας, για εξυπηρέτηση πελατών χωρίς τα απαραίτητα πιστοποιητικά. Επίσης επιβλήθηκαν και δύο πρόστιμα σε ισάριθμους πελάτες.

Τέλος, επιβλήθηκαν 21 πρόστιμα των 300 ευρώ, για μη χρήση μάσκας, από ιδιοκτήτες, πελάτες και εργαζόμενους καταστημάτων.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Ξέρεις τι βάζεις στο τραπέζι σου; Στα My market ξέρεις.

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2026

Χαλκίδα: Κάτι περίεργο συμβαίνει και τρομάζει τους οδηγούς

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ