Εύβοια: Δείτε γιατί έφαγαν πρόστιμα τα καταστήματα

Στη Στερεά Ελλάδα συνεχίζονται οι έλεγχοι και από την αστυνομία.

Πρόστιμα έπεσαν τόσο στην Εύβοια όσο και στην υπόλοιπη Στερεά Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα συνελήφθη καταστηματάρχης και του επιβλήθηκε πρόστιμο πρόστιμο 5000 ευρώ, με παράλληλη επιβολή 15ήμερης αναστολής λειτουργίας, για εξυπηρέτηση πελάτη χωρίς τα απαραίτητα πιστοποιητικά και παράβαση στον πελάτη.

Παράλληλα βεβαιώθηκαν 4 παραβάσεις σε καταστήματα, για μη ανάρτηση μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού ατόμων.

Τέλος, επιβλήθηκαν 27 πρόστιμα των 300 ευρώ, για μη χρήση μάσκας, από ιδιοκτήτες, πελάτες και εργαζόμενους καταστημάτων.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Ξέρεις τι βάζεις στο τραπέζι σου; Στα My market ξέρεις.

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2026

Χαλκίδα: Κάτι περίεργο συμβαίνει και τρομάζει τους οδηγούς

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ