Εύβοια: Πλήρωσαν ακριβά την βόλτα στο καφενείο

Ο καιρός το βράδυ είχε βγάλει δροσούλα και έτσι επέλεξαν να καθίσουν μέσα στο καφενείο.

Για κακή τους τύχη όμως έπεσαν σε έλεγχο της αστυνομίας και πλήρωσαν πρόστιμο για μη χρήση μάσκας σε εσωτερικό χώρο.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την αστυνομία, 5 παραβάσεις είχαμε στο πλαίσιο ελέγχων για τα μέτρα τήρησης του κορονοϊού στην Εύβοια.

Πιο συγκεκριμένα, τους επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 300 ευρώ επειδή δεν φορούσαν μάσκα μέσα σε κλειστό χώρο καφενείου.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Ξέρεις τι βάζεις στο τραπέζι σου; Στα My market ξέρεις.

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2026

Χαλκίδα: Κάτι περίεργο συμβαίνει και τρομάζει τους οδηγούς

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ