Απεργία 16 Ιουνίου: Χωρίς ΜΜΜ, μετρό και πλοία

Στάση εργασίας στα λεωφορεία, ενώ δεν λειτουργεί το Μετρό την Τετάρτη 16 Ιουνίου λόγω της 24ωρης απεργίας για το εργασιακό νομοσχέδιο.

Οι εργαζόμενοι στο Μετρό τραβούν χειρόφρενο στους συρμούς αντιδρώντας στις αλλαγές που φέρνει το εργασιακό νομοσχέδιο.

Σημειώνεται ότι την ίδια ημέρα έχει προγραμματίσει στάση εργασίας και συλλαλητήριο η ΑΔΕΔΥ, στις 16.00, μαζί με το Εργατικό Κέντρο της Αθήνας, έξω από τη Βουλή στην πλατεία Συντάγματος.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Ξέρεις τι βάζεις στο τραπέζι σου; Στα My market ξέρεις.

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2026

Χαλκίδα: Κάτι περίεργο συμβαίνει και τρομάζει τους οδηγούς

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ