Έβαλαν πρόστιμο σε επιχειρηματία στην Εύβοια

Του έβαλαν πρόστιμο γιατί δεν είχε κλείσει στην ώρα του το μαγαζί. Το περιστατικό έγινε το Σαββατόβραδο. Έξω από το μαγαζί όσοι είδαν την αστυνομία, φρόντισαν να φύγουν για να μην φάνε και αυτοί το πρόστιμο.

Συγκεκριμένα συνελήφθη για παράβαση του ωραρίου, ενώ του επιβλήθηκε πρόστιμο 3.000 ευρώ.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Ξέρεις τι βάζεις στο τραπέζι σου; Στα My market ξέρεις.

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2026

Χαλκίδα: Κάτι περίεργο συμβαίνει και τρομάζει τους οδηγούς

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ