Βεβαίωση self test για μαθητές

Οι μαθητές πρέπει να κάνουν self test για τη νόσο COVID-19 με τη συνδρομή ενήλικα και προκειμένου να πάνε στο σχολείο, οφείλουν να δηλώσουν το αποτέλεσμα στη σχετική διαδικτυακή πλατφόρμα ώστε να λάβουν τη βεβαίωση.

Η διά ζώσης εκπαίδευση συνεχίζεται και για να πάνε στο σχολείο αύριο Πέμπτη πρέπει να έχουν κάνει self test με τη συνδρομή ενήλικα, να δηλωθεί το αποτέλεσμα σε διαδικτυακή πλατφόρμα και αν είναι αρνητικό να ληφθεί η βεβαίωση μαθητή.

Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν και χειρόγραφη βεβαίωση όσον αφορά στα self tests, το οποίο στη συνέχεια θα συμπληρώσουν και θα υπογράψουν.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Ξέρεις τι βάζεις στο τραπέζι σου; Στα My market ξέρεις.

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2026

Χαλκίδα: Κάτι περίεργο συμβαίνει και τρομάζει τους οδηγούς

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ