Εύβοια: Όλοι οι Χαλκιδέοι κοιτούσαν τον ουρανό της πόλης όταν βράδιασε.
Αυτό που έβλεπαν ήταν μαγικές εικόνες από τον ουρανό της Χαλκίδας. Όσοι ήταν τυχεροί και βρέθηκαν στο σημείο μαγεύτηκαν από τις εικόνες που θα δείτε και εσείς.
Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες του evianews, είναι η στιγμή που όλοι κοίταζαν πάνω στον ουρανό της πόλης. Μικροί και μεγάλοι ενθουσιάστηκαν από αυτό που έγινε πάνω από τα κεφάλια τους.
Με την συνοδεία Χριστουγεννιάτικης μελωδίας, όσοι ήταν εκεί έγιναν για λίγο παιδιά και θαύμασαν τον ουρανό της Χαλκίδας που είχε γεμίσει από τα φαναράκια.
Το έθιμο με τα Φαναράκια της αγάπης στη Χαλκίδα
Το έθιμο με τα Φαναράκια της αγάπης είναι μια σπουδαία προσπάθεια που γίνεται κάθε χρόνο στη Χαλκίδα.
Το 2022, ήταν απόγευμα της Κυριακής 11 Δεκεμβρίου όταν αρκετός κόσμος συγκεντρώθηκε στην προβλήτα του Αγίου Νικολάου στη Χαλκίδα.
Αυτά που ταξίδευαν στον ουρανό της Χαλκίδας είναι χάρτινα αντικείμενα που συνοδεύονται από ένα εύφλεκτο υλικό που συνήθως είναι παραφίνη.
Το εύφλεκτο αυτό υλικό κάνει το φαναράκι να φουσκώσει και ξεκινά το ταξίδι του. Η εικόνα της πτήσης είναι εντυπωσιακή και ειδικά όταν πολλά φαναράκια μαζί βρεθούν στον ουρανό έχουμε ένα φαντασμαγορικό θέαμα όπως θα δείτε και στις παρακάτω φωτογραφίες.
Στην Ελλάδα, το έθιμο φαίνεται να έχει τις αρχές του κάπου τον 19ο αιώνα, όταν στο Λεωνίδιο Αρκαδίας ξεκίνησε η παράδοση να ελευθερώνονται ουράνια φανάρια πάνω από τη θάλασσα κάθε Πάσχα το βράδυ της Ανάστασης.
Στη Χαλκίδα, το έθιμο με τα φαναράκια, έχει γίνει τα τελευταία χρόνια η πιο χαρακτηριστική και αγαπημένη εκδήλωση της περιόδου των Χριστουγέννων και αποτελεί μια συμβολική πράξη αγάπης με φιλανθρωπικό σκοπό από τον σύλλογο “ο καλός Σαμαρείτης”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ.
Εύβοια: Έπαθε σοκ με αυτό που βρήκε στο βουνό Εύβοια: Έχασαν τα λόγια τους όταν κοίταξαν στο βάθος
Εύβοια: Αυτό που είδαν στον ουρανό ήταν ανεξήγητο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ.
Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.
Δείτε τα τελευταία νέα από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianewsτου Γιώργου Κουτσελίνη.