Υπάρχει ένα email που πρέπει να στείλουν όσοι δεν έλαβαν το κοινωνικό μέρισμα 2021.
Αρκετοί χαμηλοσυνταξιούχοι δεν είδαν στους λογαριασμούς τους, τα χρήματα το επίδομα 250 ευρώ που έπρεπε να λάβουν πριν το τέλος του 2021, σύμφωνα και με τις σχετικές εξαγγελίες.
Δεν χρειάζεται άγχος απλά θα πρέπει να στείλουν ένα email. Όσοι δεν έλαβαν το επίδομα, μπορούν να προχωρήσουν σε υποβολή ένστασης με e-mail στο [email protected].
Σε e-mail θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ και ΑΜΚΑ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί έως τις 20 Ιανουαρίου 2022.
Περισσότερα νέα από την Εύβοια
Και άλλο σεισμό έκανε στην Βόρεια Εύβοια
Ανατριχίλα: Οι τοίχοι έπεσαν πάνω στο κρεβάτι, αλλά δείτε τι έμεινε όρθιο! (ΦΩΤΟ)
Σεισμός 4,8 Ρίχτερ στη Βόρεια Εύβοια, ταρακουνά και τη Χαλκίδα
Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.
Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

