Πότε έχει απεργία το μετρό;

Αύριο 16 του μήνα θα έχει απεργία το μετρό στην Αθήνα. Η πρωτεύουσα θα μείνει χωρίς μετρό την Τετάρτη, καθώς οι εργαζόμενοι εξήγγειλαν 24ωρη απεργία.

Το Σωματείο Εργαζομένων στη Λειτουργία του Μετρό Αθήνας (ΣΕΛΜΑ), όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του, συμμετέχει στις κινητοποιήσεις καθώς επίσης και στο συλλαλλητήριο που διοργανώνεται στις 6 το απόγευμα διαδηλώνοντας ενάντια στην κατάργηση του 8ώρου, τις ατομικές συμβάσεις εργασίας, την κατάργηση του ΣΕΠΕ, την αποδυνάμωση της απεργίας, την κατάργηση των ΣΣΕ και την επίθεση στα συνδικάτα.

Με δύο στάσεις εργασίας στην αρχή και τη λήξη της βάρδιας θα συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι στα αστικά λεωφορεία της Αθήνας. Ετσι, τα λεωφορεία θα κινηθούν από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ την ημέρα των κινητοποιήσεων.


Περισσότερα νέα από την Εύβοια

Ξέρεις τι βάζεις στο τραπέζι σου; Στα My market ξέρεις.

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2026

Χαλκίδα: Κάτι περίεργο συμβαίνει και τρομάζει τους οδηγούς

Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.

Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ