Άλλο ένα ρεκόρ ημερήσιων κρουσμάτων κορονοϊού καταγράφηκε και στον νομό μας.
615 νέοι νοσούντες εντοπίστηκαν στον νομό μας με τον Δήμο Χαλκιδέων, δήμο Κύμης-Αλιβερίου και Ερέτρια να είναι στο κόκκινο.
Παράλληλα, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ, 627 ασθενείς βρίσκονται διασωληνωμένοι στις ΜΕΘ, ενώ έχουν καταγραφεί 76 νέοι θάνατοι.
Στη Στερεά Ελλάδα σημειώθηκε νέο ρεκόρ κρουσμάτων, με τον αριθμό τους να φτάνει στα 1551 και την Εύβοια να κατέχει την πρώτη θέση στη λίστα με 615 κρούσματα, αριθμό που συνιστά νέο ρεκόρ και για το νομό λίγο πριν την εκπνοή του 2021.
Περισσότερα νέα από την Εύβοια
Χαλκίδα: Κάτι περίεργο συμβαίνει και τρομάζει τους οδηγούς
Συγκλονιστικό βίντεο: Άκουσαν έναν θόρυβο στη Χαλκίδα και είδαν… μια φώκια να κολυμπά
Ακολουθήστε το evianews.com στο Google News και προσθέστε το στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα.
Δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χαλκίδα και την Εύβοια με την υπογραφή του evianews του Γιώργου Κουτσελίνη.

